Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Τό βιογραφικό μου

Κούσουλας Ευάγγελος του Αναστασίου

Γεννήθηκα και μεγάλωσα τα πρώτα μου χρόνια στην Σμίξη από φτωχή οικογένεια μέσα στό ποτάμι,αλλά δεν μέ πήρε ευτυχώς,γιός του Τάσου Κούσουλα και της Αργυρώς Νικολάκη.
Δημοτικό σχολείο ξεκίνησα να πηγαίνω στα Ρουμάνια,μιά χρονιά στην Δρυώνα και τελείωσα τις τρείς τελευταίες τάξεις στο Κορφοβούνι μιά και έγινε τό φράγμα και μάς έδιωξαν από τα σπίτια μας.
Γυμνάσιο πήγα στην όμορφη Ροδαυγή Άρτας κατόπιν εξετάσεων την εποχή εκείνη και μετά ακολουθεί η εισαγωγή μου στο Λύκειο πάλι με εξετάσεις όπου μπαίνω δεύτερος σε βαθμολογία στήν Ήπειρο με εισαγωγικό βαθμό 19,8 με αποτέλεσμα να κερδίσω μια απο τις δύο υποτροφίες του ιδρύματος Μποδοσάκη.
Μετά το λύκειο ακολουθεί η εισαγωγή μου με εξετάσεις στην τεχνολογική εκπαίδευση ΤΕΙ όπου εξακολουθώ να σπουδάζω με υποτροφία απο τό ίδρυμα Μποδοσάκη μιά και είχα πολύ καλή πρόοδο στίς σπουδές μου.Ταυτόχρονα εργάζομαι τα καλοκαίρια στήν ΔΕΗ ως τεχνικός ηλεκτρονικός στούς αυτοματισμούς ταινιοδρόμων κάνοντας παράλληλα και την πρακτική μου άσκηση αργότερα.
Η πτυχιακή μου εργασία γύρω απο τά ηλεκτρονικά πάντα,<<Ψηφιακά ηλεκτρονικά τηλεφωνικά κέντρα>> ολοκληρώνεται και βαθμολογείται μέ άριστα 10 ενώ παράλληλα για 16 μήνες εργάζομαι στόν ΟΤΕ Άρτας.
Η κλίση μου και η αγάπη για τα ηλεκτρονικά και τους υπολογιστές συνεχίζεται καθημερινά διαβάζοντας πολλά περιοδικά,βιβλία την εποχή εκείνη που δεν υπήρχε το σημερινό διαδίκτυο.
Τελειώνοντας τίς σπουδές μου παρά τό ότι είχα την δυνατότητα να πάω στο εξωτερικό απο το ίδρυμα,επιλέγω να υπηρετήσω την πατρίδα στο σώμα των Διαβιβάσεων ως τεχνικός τηλεπικοινωνιών τελειώνοντας με επιτυχία την αντίστοιχη σχολή στόν Πύργο Ηλείας αποκτώντας ενα ακόμη πτυχίο.
Μετά την στρατιωτική μου θητεία αναζητώντας δουλειά μιά και δεν επέλειξα να φύγω στο εξωτερικό,λάθος μεγάλο όπως ειναι η οικονομική κατάσταση σήμερα,εργάζομαι στην ειδικοτητά μου ξανά ως ηλεκτρονικός αυτοματισμών στην ΔΕΗ,ως ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων,τεχνικός ηλεκτρονικός για μεγάλο διάστημα,διδάσκω σε σεμινάρια Η/Υ της Νομαρχίας.
Αργότερα με την ελεύθερη ραδιοφωνία συμμετέχω ως μέτοχος σε ραδιοφωνικό σταθμό και ασχολούμαι με την τοπική διαφήμιση.
Ακολουθεί η ανάπτυξη της κινητής τηλεφωνίας όπου και εδώ συμμετέχω ξανά,εργάζομαι ως τεχνικός στην Γερμανός και αργότερα ανοίγω δικό μου κατάστημα ως ελεύθερος επαγγελματίας  με πολύ καλή πορεία.
Προσωπικοί λόγοι υγείας με τά μάτια μου και γιατί η δουλειά απαιτούσε λεπτομέρεια,ήταν κουραστική αναγκάζομαι μετά απο σύσταση των γιατρών,δυστυχώς να τό κλείσω.
Σήμερα η κρίση στήν αγορά εργασίας με την ανεργία στο 30% με βρίσκει να εργάζομαι για λιγο διάστημα στον δήμο μας.
Μετά την θητεία μου στον στρατό κατοικώ μόνιμα στο χωριό μου όπου αρχίζω να συμμετέχω στα κοινά απο την θέση του ενεργού μέλους στον Πολιτιστικό σύλλογο Κορφοβουνίου γιά 9-10 χρόνια περίπου.
Εχω ασχοληθεί ξανά με την τοπική αυτοδιοίκηση το 2006 ώς υποψήφιος στόν πρώην δήμο Βλαχερνών.
Η ενασχόληση με τήν τεχνολογία και το ατέλειωτο διάβασμα καθημερινά τό 2006 είχε ως αποτέλεσμα και με την βοήθεια φίλων να φέρω στό χωριό τό ιντερνετ της εποχής εκείνης που ήταν στό ξεκίνημα ακόμα και νά αναπτύξω το πρώτο ασύρματο δίκτυο σέ χωριό,όταν ακολουθούν αργότερα όλοι δήμοι να κάνουν τά δικά τους σημερινά γνωστά ασύρματα δίκτυα.
Η παρεμβάσεις μου για τό χωριό όλα τα χρόνια ήταν πολλές από την εποχή που ήμουν φοιτητής ακόμη,τά γνωστά γαλάζια και πράσινα καφενεία,με αυστηρή κριτική απέναντι στούς κοινοτάρχες,δημάρχους αργότερα και τους βουλευτές του νομού όταν έρχονται στο χωριό μας.
Προσωπική κομματική ταυτότητα για μένα δεν υπάρχει παρότι προέρχομαι από οικογένεια που είχε χρώμα και το πλήρωσα ακριβά τόσα χρόνια αναζητώντας μιά θέση στο δημόσιο όπως όλοι την εποχή εκείνη.
Οι απόψεις μου ειναι γνωστές,καθαρές,είναι νέες ιδέες,φρέσκιες με όρεξη για προσφορά,για αλλαγή στα παλαιοκομματικά κατεστημένα τού τύπου,μια λάμπα εδώ,ενα αυτοκίνητο χαλίκι εδώ,λίγο πίσα στον στάβλο ή στήν αυλή μου.
Στίς μέρες μας η πρόσβαση στην τεχνολογία του ιντερνετ μας φέρνει ποιο κοντά και μπορείτε να διαβάζετε τίς απόψεις μου που έχω εδώ και καιρό για τα τοπικά πράγματα και γιατί δεν πάμε μπροστά όλοι μαζί,αλλά κολλάμε ξανά στα ίδια και μέ τους ίδιους αποτυχημένους.
Ξεκίνησα δειλά δειλά νά γράφω κάποιες απόψεις με φωτορεπορτάζ εδώ στο blog μου και ειδα οτι υπάρχει ανταπόκριση και πολλά ενθαρρυντικά μηνύματα να συνεχίσω να προσφέρω και απο διαφορετική θέση.
Επέλεξα λοιπόν νά κατέβω υποψήφιος για το τοπικό συμβούλιο του Δ.Δ.Κορφοβουνίου,νά είμαι μέσα στα πράγματα απο όποια θέση θέλουν να με στηρίξουν οι χωριανοί μου.
Εδώ λοιπόν θα ξεκινήσει ενας αγώνας για την απομόνωση όλων αυτών που εκμεταλεύτηκαν τις θέσεις κλειδιά στό χωριό μας και αυτό τό χωριό που έπρεπε να ειναι στολίδι για τα προάστια της Άρτας δέν βρίσκεις ενα καφενείο ανοιχτό την ημέρα,να βρείς κάποιον να μιλήσεις ή να πιείς εναν καφέ με αυτή την καταπληκτική θέα προς τήν λίμνη,τα Τζουμέρκα,τον Αμβρακικό κόλπο,με τίς προοπτικές ανάπτυξης που υπάρχουν απο προγράμματα της ενωμένης ευρώπης.
Στίς επόμενες ημέρες θα σας παραθέσω και το προσωπικό μου πρόγραμμα για το χωριό,κρατάω αρχείο απο τότε που ήταν ο πρόεδρος κοινότητας ακόμη και τα προγράμματα των επόμενων υποψήφιων δημάρχων,έλεγαν,έταζαν,οράματα για τόν τόπο τους,αφού τα έκαναν όλα αυτά γιατί ασχολούνται ακόμη και βάζουν εμπόδια στους νέους που σπούδασαν επιστήμες,να βγούν μπροστά με φρέσκιες και προτοπόρες ιδέες?
Τά καλύτερα έρχονται..........!!!